HANKE „ Sillamäe linna ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni arendamise kava koostamine“ 

 

HANKIJA: AS Sillamäe-Veevärk, Ranna tn 5, Sillamäe

KONTAKTISIK: Aimeli Laasik, aimeli[at]silveevark.ee, telefon +372 55 41 650

 

HANKE OBJEKT: Sillamäe linna ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni (ÜVVK) arendamise kava koostamine aastateks 2019 – 2031 (Töö).

 

HANKE TEAVE: Hankija teeb Pakkuja(te)le ettepaneku esitada pakkumus vastavalt hanke lähteülesandes määratud tingimustele. Pakkumus peab olema jõus vähemalt 90 päeva. Hankija võib lükata tagasi kõik pakkumused, mis ületavad eeldatavat maksumust: 15 000 eurot käibemaksuta. Hankija võib pidada läbirääkimisi Töö kirjelduse ja pakkumuse maksumuse üle. Kui pakkuja ettepaneku(te)le ei vasta, jääb jõusse esialgne Töö kirjeldus ja/või maksumus. Töö teostamise aeg: 4 kuud.

 

HANKE LÄHTEÜLESANNE:

  1. ÜVVK arendamise kava peab olema kooskõlas kehtiva ÜVVK seadusega, Ida-Eesti vesikonna veemajanduskavaga, Sillamäe linna arengukavaga, üld- ja detailplaneeringutega, maakonna planeeringuga.

  2. ÜVVK arendamise kava tuleb koostada koos vee- ja kanalisatsioonirajatiste põhiskeemidega.

  3. ÜVVK arendamise kavas peab olema ära toodud ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni arendusmeetmete ajakava ning nende hinnanguline maksumus.

  4. ÜVVK arendamise kava seletuskirjas tuleb lisaks sotsiaal-majanduslike näitajatele kirjeldada ka lühi- ja pikaajalisi investeerimisprogramme.

  5. ÜVVK arendamise kava tuleb lisada ka kohaliku omavalitsuse üksuse määratud perspektiivsete ühisveevärgi ja -kanalisatsiooniga kaetavate alade kaardid juhul, kui need ei sisaldu kohaliku omavalitsuse üldplaneeringus.

  6. ÜVVK arendamise kava tuleb kooskõlastada Keskkonnaameti ja Terviseametiga.

  7. ÜVVK arendamise kava tuleb koostada eesti keeles 3 (kolmes) eksemplaris ja vene keeles 1 (ühes) eksemplaris nii paberkandjal kui digitaalselt (tekst docx ja pdf, arvutused xls, kaardimaterjal dwg formaadis).

 

KÕRVALDAMISE ALUSED JA KVALIFITSEERIMISTINGIMUSED:

  1. Hankija kõrvaldab hankemenetlusest Pakkuja(d), kes on Maksu- ja Tolliameti andmetel

maksuvõlglane ja ta ei kõrvalda oma maksuvõlgasid 3. tööpäeva jooksul vastava teate saamisest. Hankija kontrollib Pakkuja maksuvõlgasid Maksu- ja Tolliameti kodulehe kaudu. Pakkuja peab esitama kõrvaldamise aluste puudumise kohta kinnituse Vormil 1, Pakkuja kinnitus hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta.

  1. Pakkuja (ühispakkuja) peab tõendama, et ta on alates aastast 2015 teostanud edukalt vähemalt 1 (ühe) ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni arendamise kava reoveekogumisalale, mille reostuskoormus ületab 15 000 ie. Arvestatakse ainult neid arendamise kavasid, mis on kohaliku omavalitsuse poolt kinnitatud ja kooskõlastatud. Pakkuja esitab nõude kinnituse Vormil 2, Teostatud tööde loetelu.

 

VASTAVUSTINGIMUSED:

  1. Pakkumus tuleb allkirjastada juhatuse liikme või volituse alusel määratud esindaja poolt. Hankija kontrollib juhatuse liikme staatust äriregistri kaudu. Kui pakkumuse allkirjastab isik, kelle esindusõigus ei tulene seadusest (esindusõigus ei nähtu Pakkuja äriregistri B-kaardilt) või tegemist on ühispakkumusega, esitab Pakkuja volituse, millega on pakkumuse allkirjastajale antud vastav volitus. Ühispakkujate korral peab volituselt selguma juhtiv ühispakkuja. Volitus on toodud ära Vormil 3, Volikiri.

  2. Pakkuja esitab ÜVVK arendamise kava koostamise eest vastutava spetsialisti – meeskonnajuhi, kes peab vastama järgmistele tingimustele:

1) peab olema alates 2015. aastast koostanud vähemalt 1 (ühe) ÜVVK arendamise kava, mis on saanud kohaliku omavalitsuse kinnituse ja mida kajastatakse esitatava CV referentsiprojetide loetelus,

2) peab olema vähemalt 3 (kolme) aastane erialane töökogemus, mida kajastatakse esitatava CV töökogemuse loetelus,

3) peab olema ehitus – või keskkonnaalane kõrgharidus, mida kajastatakse CV`s ja tõendatakse diplomi koopia esitamisega,

4) peab valdama eesti keelt väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas ja vene keelt heal tasemel kõnes, mis leiab kajastamist CV`s.

Spetsialisti CV on toodud ära Vormil 4, Spetsialisti CV.

  1. Pakkuja esitab ÜVVK arendamise kava koostamise eest vastutava spetsialisti – finantsspetsialisti, kes peab vastama järgmistele tingimustele:

1) peab olema alates 2015. aastast koostanud vähemalt 1 (ühe) ÜVVK arendamise kava sotsiaalmajandusliku ja finantsalalüüsi osa, mis on saanud kohaliku omavalitsuse kinnituse ja mida kajastatakse esitatava CV referentsiprojetide loetelus,

2) peab olema vähemalt 3 (kolme) aastane erialane töökogemus, mida kajastatakse esitatava CV töökogemuse loetelus,

3) peab olema majandusalane kõrgharidus (magister või magistrikraadile vastav kvalifikatsioon), mida kajastatakse CV`s ja tõendatakse diplomi koopia esitamisega,

4) peab valdama eesti keelt väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas ja vene keelt heal tasemel kõnes, mis leiab kajastamist CV`s.

Spetsialisti CV on toodud ära Vormil 5, Spetsialisti CV.

  1. Pakkuja peab esitama teostatava Töö kirjelduse. Töö kirjeldus moodustab kuni 50 % pakkumuse hindamise komponendist. Töö kirjeldus tuleb esitada Vormil 6 Töö kirjeldus.

  2. Pakkuja peab pakkumuses kinnitama hanke alusdokumentides esitatud tingimuste ülevõtmist, pakkumuse esitamist üksnes kõigi nende asjaolude kohta, mille kohta Hankija soovib võistlevaid pakkumusi ning et omab hankelepingu täitmiseks vajalikke spetsialiste. Pakkuja esitab vastavad kinnitused etteantud Vormil 7, Pakkumusteade.

 

PAKKUMUSTE HINDAMINE:

  1. Hindamise kriteeriumiks on majanduslikult soodsaim pakkumus.

  2. Pakkumuste hindamisel kasutatakse väärtuspunktide meetodit, mis koosneb maksumusest (max 50 punkti) ja Töö kirjelduse kvaliteedist (max 50 punkti).

  3. Maksumuse esitamiseks tuleb täita hinnapakkumus Vormil 8, Maksumus.

  4. Madalaima väärtusega pakkumus saab maksimaalse arvu punkte ja edasi arvutatakse valemiga: madalam väärtus / pakkumuse väätus * osakaal.

  5. Töö kirjelduse punktid on hindamiskomisjoni liikmete poolt omistatud punktide arikmeetiline keskmine ja punkte antakse järgnevalt:

50 punkti – vastab täielikult hankija ootustele,

40 punkti – vastab üle keskmise hankija ootustele,

30 punkti – vastab keskmiselt hankija ootustele,

20 punkti – vastab alla keskmise hankija ootustele,

10 punkti – vastab kasinalt hankija ootustele.

  1. Koondpunktid: liidetakse maksumuse ja Töö kirjelduse punktid ning arvestatakse kuni kaks kohta pärast koma.

  2. Pakkumuse võitjaks on suurima punktisumma kogunud pakkuja.

 

PAKKUMUSTE ESITAMINE: Pakkumused tuleb esitada e-postile: aimeli[at]silveevark.ee .

 

PAKKUMUSTE AVAMINE: 28.03.2019 kell 10:00